Suzuki Ignis – унікальний ультракомпактний кросовер для тих, хто бажає виділятися з натовпу. Сміливий виразний дизайн у поєднанні з урбаністичним функціоналом доводить унікальність цього автомобіля. Кермуйте ним із задоволенням.
Чудовий у керуванні, надекономічний, а ще ви отримаєте екстра прискорення завдяки використанню нової гібридної системи SHVS з літій-іонною акумуляторною батареєю великої ємності.
Новий двигун 1.2 DUALJET, яким оснащено Ignis, забезпечує потужну реакцію та високу ефективність використання палива. Такий якісний баланс можливий завдяки численним удосконаленням, серед яких електрично регульовані фази газорозподілення, маслонасос зі змінною продуктивністю та електрична форсунка охолодження поршня (PCJ).
SUZUKI удосконалила систему повного приводу 4WD і впроваджує технології нового покоління, які забезпечують неймовірне задоволення і впевненість під час керування автомобілем і одночасно сприяє зменшенню споживання палива. Система ALLGRIP дозволяє вибрати один з чотирьох режимів, який найкращим чином відповідає покриттю дороги і умовам пересування. Водій має можливість вибрати необхідний режим - Auto, Sport, Snow або Lock, за допомогою кнопки-регулятора, розміщеного на центральній консолі.
БЕЗСТУПЕНЕВИЙ ВАРІАТОР CVT
Безступеневий варіатор CVT забезпечує Ignis динамічне прискорення з будь-якої швидкості й надзвичайно ефективні показники витрати палива під час руху. А ще ним можна примусово керувати за допомогою підкермових перемикачів.
Бензиновий двигун об’ємом 1.4 BOOSTERJET
Турбодвигун об’ємом 1,4 літри із системою безпосереднього впорскування палива. За будь-яких умов BOOSTERJET демонструє вражаючу потужність і водночас надзвичайну економічність. Миттєве прискорення робить рух просто шаленим, а крутного моменту з лихвою вистачить і для магістралей, і для крутих схилів.
ГАЛЬМУВАННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ СТЕРЕОКАМЕРИ (DCBS)*
Дві стереокамери нагадують у роботі око людини та розпізнають автомобілі, пішоходів і розмітку попереду. Базуючись на інформації, отриманій через камери, ця система допомагає уникнути зіткнень і зменшити пошкодження від зіткнень за допомогою попереджень та автоматичного гальмування.
*лише для комплектації GLX
Режим Auto
Зазвичай в режимі Auto працює система приводу на два колеса (2WD). Однак, у разі виявлення пробуксовки коліс автоматично включається система повного приводу (4WD). Система 4WD активується тільки за необхідності, що дозволяє економити паливо. Режим Auto забезпечує упевнений рух при мінливих погодних умовах, як, наприклад, під час раптової зливи.
5-СТУПЕНЕВА МЕХАНІЧНА КОРОБКА ПЕРЕДАЧ
Механічну 5-ступеневу трансмісію розроблено для максимально ефективної передачі потужності двигуна та м’якого і комфортного перемикання передач.
СИСТЕМА ПОПЕРЕДЖЕННЯ ПРО ЗМІНУ СМУГИ РУХУ*
Коли автомобіль рухається зі швидкістю вищою, ніж 60 км/год, і виїжджає за межі смуги руху без використання сигналу повороту, система застосовує вібрацію керма та вмикає світлове сповіщення на панелі приладів. Ця функція безпеки привертає увагу водія до неуважності на дорозі при зміні смуги руху.
*лише для комплектації GLX
Режим Sport
У режимі Sport активно використовується система 4WD, що забезпечує ідеальне проходження крутих поворотів на звивистих дорогах. Зміна характеристик прискорення й крутного моменту покращує реакцію двигуна, а в моделях з автоматичною трансмісією підтримується висока швидкість обертання двигуна. Комбінація цих факторів забезпечує захоплююче управління в спортивному стилі. Крім того, режим Sport затримує спрацьовування системи ESP®, віддаючи перевагу намірам водія насолодитися їздою в спортивному режимі.
СИСТЕМА ПОПЕРЕДЖЕННЯ ПРО АВАРІЙНЕ ГАЛЬМУВАННЯ*
Якщо водій раптово застосовує гальма на швидкості вище 55 км/год, автомобіль, крім гальмівних вогнів, автоматично вмикає сигнал аварійної зупинки, щоб попередити транспортні засоби, які рухаються позаду.
*лише для комплектації GLX
ЕКСТЕР’ЄР
Ignis може похвалитися ультракомпактним розміром кузова, що дуже зручно при пересуванні містом, і разом із цим автомобіль має вигляд кросовера завдяки високому кліренсу 180 мм. Кожен власник Ignis може доповнити стильну зовнішність автомобіля на свій смак завдяки розмаїттю аксесуарів. А за допомогою великою палітри кольорів кузова та у деталях екстер’єру та інтер’єру кожен Ignis може бути неповторним і максимально персоналізованим.
Режим Lock
Режим Lock постійно здійснює розподіл великого крутного моменту на задню вісь, максимізуючи зчеплення коліс з дорогою. Оптимізація системи ESP® та інших систем управління сприяє полегшенню вивільнення автомобіля, який застряг у глибокому сніжному заметі або розмоклій землі. При цьому гальмівне зусилля прикладається до коліс, що пробуксовують, забезпечуючи достатній крутний момент для коліс, які мають зчеплення з дорожнім покриттям (LSD). Перемикання з режиму Lock у режим Snow здійснюється автоматично при швидкості більше 60 км / ч.
СИСТЕМА ПОДУШОК БЕЗПЕКИ
IGNIS у всіх комплектаціях оснащений 6 подушками безпеки, які забезпечують додатковий захист водія і пасажирів. Фронтальні подушки безпеки водія і пасажирів пом'якшують силу удару і захищають голову в разі лобового зіткнення. Бокові подушки безпеки водія і переднього пасажира пом'якшують силу удару і захищають грудну клітину і поперековий відділ у разі бічного зіткнення. Ліві та праві шторки безпеки пом'якшують силу удару і захищають голову в разі бокового зіткнення.
Режим Snow
Режим Snow – оптимальний для руху слизькими дорогами, які покриті снігом, льодом або брудом. У відповідності зі ступенем натискання педалі акселератора і кута повороту керма режим Snow передбачає пробуксовування коліс і передає крутний момент на задні колеса, забезпечуючи достатнє зчеплення з дорогою. Крім того, система ESP® активується заздалегідь, сприяючи поліпшенню курсової стійкості автомобіля на поверхнях з низьким коефіцієнтом тертя. Зберігаючи відмінну курсову стійкість і стабільний рух на слизькій дорозі, режим Snow дозволяє розслабитися і отримувати задоволення.
ІНТЕР’ЄР IGNIS
Насолоджуйтеся простором в інтер’єрі Ignis. Компактний моторний відсік залишає вдосталь місця для пасажирів на передніх і задніх сидіннях. Ignis поєднує компактні розміри зовні одночасно із просторим салоном і кросоверною посадкою. Так, завдяки високому положенню сидінь Вам буде максимально зручно сідати та виходити з автомобіля і мати відмінну загальну оглядовість із салону. Ignis здивує і містким багажним відділенням об’ємом 505 л* при складених задніх сидіннях, а також можливо розкласти сидіння і в пропорції 40:60 - це надає можливість організувати простір для різних видів багажу.
* Виміряно за методом Асоціації автомобільної промисловості Німеччини (VDA).
Гібридна Система SHVS
Система SHVS (Smart Hybrid Vehicle by Suzuki) допомагає ефективно використовувати паливо, перетворюючи кінетичну енергію, яка виробляється під час сповільнення, на електричну енергію, яка використовується електричним мотором (ISG) для допомоги роботі бензинового двигуна. Компактна і легка система SHVS складається з літій-іонної акумуляторної батареї великої ємності в 10 А·год, яка швидко заряджається та є надійним джерелом енергії, а також з інтегрованого стартера-генератора (ISG) з функцією електродвигуна.
АВТОМАТИЧНА ЗУПИНКА ДВИГУНА
Для економії палива відбувається зупинка двигуна. Живлення електричних систем і компонентів автомобіля відбувається за рахунок батарей.
РУШАННЯ З МІСЦЯ / ПРИСКОРЕННЯ
ISG допомагає двигуну під час запуску та прискорення для більш ефективного використання палива.
ПЕРЕЗАПУСК ДВИГУНА
ISG виконує функцію стартера, тихо і плавно запускаючи двигун.
ВИРОБЛЕННЯ ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЇ
ISG використовує енергію сповільнення для вироблення електроенергії та ефективної підзарядки акумуляторних батарей автомобіля.
* Робота допоміжної функції залежить від певних умов, як, наприклад, рівень заряду акумуляторної батареї.